گریس ترمز
گریس سیلیکونی قطعات ترمزی
بیشتر

کاربردهای گریس سیلیکونی ترمز

روغن کاری قطعات ترمزی یکی از مهمترین عوامل در کیفیت ترمزگیری خودرو محسوب می شود.استفاده از گریس ترمز باعث یکنواخت کردن حرکت قطعات ترمزی شده و ارتعاشات و صداهای اضافی قطعات را کاهش میدهد.

البته باید توجه داشت که استفاده از گریس بر اجزای اشتباه ممکن است باعث خرابی سیستم ترمز خودرو شود؛ به همین لازم است که ابتدا قطعاتی که به گریس کاری احتیاج دارند را بشناسیم.

چه قطعاتی به گریس‌کاری احتیاج دارند؟

گریس سیلیکونی ترمز سایانا برای استفاده بر روی مجموعه سیلندر ترمز و کالیپر چرخ ساخته شده است. شما می توانید از این گریس بر روی تمامی قطعاتی که حرکت می کنند استفاده کنید. پیچ‌های راهنمای کالیپر، خارهای لنت ترمز، محل قرارگیری لنت‌ها، پین‌ها و بوش‌های کالیپر و قسمت‌های پشتی لنت های ترمز که در هوزینگ کالیپر حرکت لغزشی دارند قطعاتی هستند که به گریس احتیاج دارند. همچنین می توانید سیم ها و اتصالات ترمز دستی که در چرخ های عقب قرار دارد را با استفاده از گریس ترمز سایانا روان کاری کنید.

گریس ترمز

همچنین می توانید از گریس ترمز سایانا برای کاهش ارتعاشات بین لنت های ترمز و پیستون های کالیپر استفاده کنید. توجه داشته باشید که به هیچ وجه نباید سطح روی لنت ها، دیسک ترمز و شیم های کاهش صدا را گریس کاری کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از گریس های ترمزی که با استفاده از مواد نفتی ساخته شده‌اند می توانند باعث خرابی و خوردگی در قسمت های لاستیکی قطعات خودرو شود، به همین دلیل پیشنهاد ما استفاده از گریس سیلیکونی برای نگهداری بهتر و طولانی مدت‌تر قطعات ترمزی خودروی شماست. گریس های سیلیکونی مقاومت بسیار بالایی در برابر دما داشته و ماندگاری طولانی مدت تری در محل استفاده شده دارند.

شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر گریس ترمز سایانا را از سایت دیجیکالا خریداری نمایید.

خرید اینترنتی

شما می‌توانید تمامی محصولات ما را بصورت اینترنتی از سایت دیجیکالا تهیه فرمایید.

اطلاعات تماس

ایمیل: info@sayanachem.com
تلفن: 09226889647-02155273898

آدرس: تهران – یافت‌آباد