گریس سیلیکونی چندمنظوره
گریس چندمنظوره، مناسب برای عموم لاستیک‌ها و پلاستیک‌ها
بیشتر

کاربردهای گریس سیلیکون چندمنظوره سایانا

با توجه به نزدیکی خواص گریس چندمنظوره با گریس‌های اورینگ و کانکتور سایانا، شما می توانید برای تمامی اورینگ‌ها و کانکتورهای خودرویی و غیرخودرویی خود نیز از گریس چندمنظوره استفاده کنید. اما این گریس کاربردهای دیگری نیز دارد که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید:

گریس غواصی و تجهیزات زیرآب

برای حفاظت بهتر و آب بندی گسکت‌ها، اورینگ‌ها و سایر لوازم غواصی باید از گریس سیلیکونی استفاده شود. برای مثال آب بندی چراغ قوه غواصی و پروژکتورهای زیرآب و همچنین کاور و قاب های ضدآب دوربین ها تنها با استفاده از گریس سیلیکونی امکان پذیر است. همچنین تجهیزاتی که محل عبور اکسیژن هستند نیز تنها با گریس سیلیکونی سازگاری دارند.

گریس ساعت

برای مونتاژ قطعات ساعت‌های مچی و دیواری پس از تعمیرات، باید از گریس سیلیکونی برای واشرهای آن استفاده شود. این گریس به سرهم کردن دوباره قطعات کمک کرده و از پارگی واشرها جلوگیری می‌کند.

گریس لوله کشی

متاسفانه به دلیل قیمت بالاتر گریس های سیلیکونی در ایران، به میزان کمتری از این نوع گریس در لوله کشی استفاده می شود. اما به طور کلی گریس‌های سیلیکونی محصولی کاملا مناسب و کاربردی برای جازدن واشرها، شیرها، اورینگ ها و فیلترهای آب هستند.

گریس خودکار و خودنویس

در خودکار و خودنویس های گران قیمت از قطعات لاتکسی، قطعات آب بندی لاستیکی، اورینگ و مخازن و پمپ هایی از جنس لاستیک سخت استفاده شده که تمامی آنها در هنگام مونتاژ دوباره، به گریس 100درصد سیلیکونی احتیاج دارند.

خرید اینترنتی

شما می‌توانید تمامی محصولات ما را بصورت اینترنتی از سایت دیجیکالا تهیه فرمایید.

اطلاعات تماس

ایمیل: info@sayanachem.com
تلفن: 09226889647-02155273898

آدرس: تهران – یافت‌آباد