رفع سولفاته باتری خودرو

سولفاته شدن باتری ماشین و راه‌های جلوگیری از آن

سولفاته شدن باتری ماشین و راه‌های جلوگیری از آن

سولفاته شدن باتری یکی از رایج‌ترین مشکلاتی است که ممکن است برای هر خودرویی اتفاق بیفتد. با توجه به اینکه سولفاته شدن باتری در کارکرد آن اختلال ایجاد کرده و حتی عمر باتری را کاهش می دهد، در بسیاری از موارد این سولفاته شدن می تواند منجر به تعویض باتری و تحمیل هزینه های زیاد به صاحب خودرو شود.

شارژ بیشتر یا کمتر باتری، نشت مایع الکترولیت، شارژ ناقص باتری و … می تواند از عوامل سولفاته شدن باتری باشند.

برای جلوگیری از سولفاته شدن چه باید کرد؟

چندین راه برای جلوگیری از سولفاته شدن باتری خودرو وجود دارد. استفاده از محلول جوش شیرین و آب یکی از روش های قدیمی برای این کار است. اما این راه همیشه جوابگو نیست و پس از مدتی تاثیر خود را از دست می دهد. یکی دیگر از راه‌های جلوگیری از سولفاته شدن باتری، استفاده از گریس و روغن در این محل است. اما لازم است بدانید که هر گریسس برای اینکار مناسب نیست و در صورت استفاده از گریس اشتباه، حتی ممکن است خسارت بیشتری به باتری خودرو وارد شود. 

در حال حاضر بهترین راه برای جلوگیری از سولفاته شدن باتری خودرو، استفاده از گریس های سیلیکونی است. گریس های سیلیکونی با ویژگی اصلی دی الکتریک بودن، موثرترین راه برای حفظ سلامت باتری خودرو هستند. این گریس علاوه بر اینکه از سولفاته شدن باتری جلوگیری می کند، سرباتری را در برابر جرقه و تخلیه الکتریکی، خوردگی گالوانیک و آب و رطوبت حفظ می کند. 

پیشنهاد ما استفاده از گریس سیلیکونی کانکتور سایانا برای جلوگیری از سولفاته شدن باتری خودرو است. این محصول بدلیل غلظت بالا و قیمت بسیار کمتر نسبت به نمونه‌های وارداتی، گزینه‌ای مناسب برای حفظ سلامت باتری خودروی شماست.


خرید اینترنتی

شما می‌توانید تمامی محصولات ما را بصورت اینترنتی از سایت دیجیکالا تهیه فرمایید.

اطلاعات تماس

ایمیل: info@sayanachem.com
تلفن: 09226889647-02155273898

آدرس: تهران – یافت‌آباد